Περιβαλλοντική Επικοινωνία και Εκπαίδευση
(Κωδικός Μαθήματος: 332KEY, Περίγραμμα μαθήματος)
Εξάμηνο: | Ε | Διδακτικές Μονάδες: | 3 | ECTS: | 4 | Τύπος: | Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό (ΚΕΥ) | |
Προαπαιτούμενα Μαθήματα: |
–
|
Τύπος μαθήματος: | Επιστημονικής περιοχής | Διδάσκων: | Σκαναβή Κωνσταντίνα |
Οι φοιτητές θα πρέπει να μπορούν:
- να περιγράψουν τα προσδιοριστικά χαρακτηριστικά της μη‐τυπικής
και άτυπης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, - να περιγράψουν τις αρχές και θεωρητικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας
- να εξασκηθούν στην πρακτική εφαρμογή της Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας
- να περιγράψουν τι εννοούμε με τους όρους «περιβαλλοντικά υπεύθυνη συμπεριφορά », «περιβαλλοντική ευαισθησία », «συμμετοχή πολιτών» και τα βασικά χαρακτηριστικά του κάθε όρου.
Περιγραφή Ύλης ανά Εβδομάδα: |
|
|
Διαλέξεις (ώρες / εβδομάδα): | 3 | |
Ασκήσεις ‐Εργαστήρια (ώρες / εβδομάδα): | – | |
Άλλες δραστηριότητες: | Μελέτες περιπτώσεων, επισκέψεις σε σχολείο, ομάδες εργασίας σε όλη την διάρκεια του εξαμήνου | |
Αξιολόγηση – Βαθμολόγηση: |
|
Σημειώσεις Διδάσκοντος: | Όχι |
Κύρια Προτεινόμενα Συγγράμματα: | Τσαμπούκου ‐ Σκαναβή Κ., (2004), Περιβάλλον και Επικοινωνία. Δικαίωμα στην Επιλογή, Καλειδοσκόπιο, ΑΘΗΝΑ. |
Βιβλιογραφία: | Ajzen I., (1991), “The Theory of Planned Behavior”,Organizational Behavior and Human Decision Processes 50, Academic Press, 179‐211
|
Διαδικτυακές Πηγές: | http://www.aegean.gr/environment/environmental‐education/ http://www.cep.unt.edu/ http://eelink.net/ http://naaee.org/index.htm http://www.epa.gov/enviroed/index.html http://www.globe.gov/ http://www.eibe.info/ (θέματα βιοτεχνολογίας) |